maanantai 20. helmikuuta 2017

Kirjekuorilaukkuja farkkusuikaleista - Envelope size handbags made of jeans stripes

Nämä jäivät esittelemättä ennen viime vuoden käsityömessuja, tässä näitä nyt olisi, farkkusuikaleista (valmis leveys n. 2 cm) tehtyjä kirjekuorilaukkuja. Niihin saanee mahdutettua myös mini-tabletin. Laukuissa on irroitettavat hihnat ja sisällä taskuja.

I did not introduce these before the craft fair in November last year, but here they are, my envelope sized handbags made of jeans stripes (width about 2 cm after sewing). Bags are big enough for mini sized tablet computers, I believe. Bags have removable straps and pockets inside.

Rusettikoriste on tehty vetoketjusta.
The bow is made of zippers.


Tällaisen vinoon leikatun laukkumallin näin Tukholmassa viime vuonna, ja pakkohan se oli kokeilla onnistunko itse tekemään jotain saman kaltaista. Onnistuihan tuo, mutta suunnittelussa meni kyllä reilusti aikaa.
This kind of bag I saw in Stockholm last year, and I just had to try if I could make something like it myself. Well, I managed, but it took plenty of time to design it.

Tämä on näistä laukuista ainoa, jossa on metalliketjusta tehty lyhyt hihna (ei näy kuvassa, nuo näkyvät ketjut ovat koristeena).
This is the only one of these bags, which has a short strap made of metal chain (not visible in this picture, those chains which can be seen are just decorations).






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti